Το Romeo y Julieta είναι ένα απο τα διασημότερα εμπορικά σήματα της Habanos. Η μάρκα δημιουργήθηκε το 1875, από δύο νέους επιχειρηματίες που έφτασαν από την Αστούρια της Ισπανίας, στην Κούβα. Είναι τόσο διάσημο όσο η ιστορία των δύο εραστών της Βερόνα από όπου οι ιδρυτές της εμπνεύστηκαν. Οι δύο άνδρες που ήταν ο Inocencio Alvarez και ο Jose Garcia Manin, ήταν συνεργάτες για 11 χρόνια, και στην συνέχεια ο Alvarez έγινε ο μοναδικός ιδιοκτήτης. Στη δεκαετία του 1890 η μάρκα πωλήθηκε για πρώτη φορά στην εταιρεία Ravel Acosta y Cia, η οποία με τη σειρά της πωλήθηκε το 1903 σε έναν εξέχοντα επιχειρηματία με το όνομα Jose Rodriguez Fernandez – γνωστός και ως Don Pepin, ο οποίος γνώριζε πολύ καλά την παραγωγή και την εμπορία προϊόντων καπνού.
Το 1905 ο Don Pepin μαζί με τους συνεργάτες του δημιούργησαν ένα εργοστάσιο με 1.100 υπαλλήλους εκ των οποίων 750 ήταν κατασκευαστές πούρων. Το 1910 το εργοστάσιο κατάφερε να παράγει 20 εκατομμύρια πούρα και θεωρήθηκε ως ένα από τα πιο αποτελεσματικά και οικονομικά ισχυρά εργοστάσια. Τα πούρα Romeo και Julieta άρχισαν να πωλούνται στις πιο σημαντικές αγορές εκείνης της εποχής, συμπεριλαμβανομένων των Ηνωμένων Πολιτειών, της Αγγλίας, της Γαλλίας, της Ισπανίας, της Ελβετίας και πολλών άλλων. Παρά τον θάνατο του Don Pepin το 1954, η εταιρεία συνέχισε την σταθερή ανοδική της πορεία. Η Κουβανική Κυβέρνηση το 1960 και το μάρκετινγκ από την Cubatabaco έχουν καταφέρει να διατηρήσουν την μάρκα μεταξύ των πιο διακεκριμένων της Habanos S.A.
Ο Γουίνστον Τσόρτσιλ λάτρευε την μάρκα Μετά την επίσκεψή του στην Αβάνα το 1946, το όνομά του όχι μόνο τιμάται στα δαχτυλίδια αλλά έχει επίσης χρησιμεύσει για να περιγράψει το πιο διάσημο εμπορικό μέγεθος της μάρκας το Romeo y Julieta Churchills. Ο 21ος αιώνας θα βρει την μάρκα με δύο επιπλέον αφίξεις. Αρχικά το 2006 με το Short Churchills, ένα μέγεθος robusto που έλειπε από τη σειρά και το δεύτερο που κυκλοφόρησε στο 12ο Φεστιβάλ της Habanos S.A. to 2010 το περίφημο Wide Churchills.
Tο οποίο διαθέτει δαχτυλίδι μεγέθους 55 και σηματοδοτεί την τάση για vitolas με μεγαλύτερο πάχος. Το 2012 η Habanos παρουσίασε το Petit Churchills. Το ισορροπημένο και αρωματικό μείγμα της Romeo y Julieta από επιλεγμένα καπνά filler και binder από τη ζώνη Vuelta Abajo καθιστούν αυτή τη μάρκα πούρων ως μεσαίας έντασης.